Kohë që nuk ndodh gjë

Pikture e Millet 1870, Nudo dhe patat

Veç ndryshimeve globale të klimës, çdo gjë tjetër duket e njëjtë.
Je dëshmitar i përsëritjeve të bezdisura, si bisedat apo lëvizjet në faqet e Internetit; merr informacion të bollshëm për botën por nuk mban mend fjalet e tua.
Vetem malli për letrën te rritet; bardhësia e së cilës ndriçonte imagjinaten.
Pjesa tjetër është njësoj: si një garë midis së mirës dhe së keqes, idiotësisë dhe urtësisë, humbësve dhe fitimtarëve.
Ashtu si recetat e barnave, si viruset për njeriun dhe për kompjuterët.
Duket sikur gjithçka ecën në një drejtim, s'ka me kthim.
Njeriu di gjithçka për botën, tej kufijve të inteligjencës së tij, por, më shumë se kurrë i manipuluar.
I rrethuar me frikë për mosndryshueshmërinë e asgjëje, ngre kështjella vetmie.
Çdo gjë shkon sipas një rendi të kaluar.
Njerëz te zhytur në panik.

Comments

Josie said…
Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha me ish-të dashurin tim, isha aq i traumatizuar pa trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të fuqishëm, doktor Ediomo. , pasi i tregova për situatën time ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë të dashurin tim të kthehej tek unë. Në fakt, pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë në më pak se 48 orë. Ish i dashuri im është kthyer duke u lutur dhe duke më premtuar se nuk do të më lërë më. 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam dhe jemi të lumtur bashkë. Nëse keni edhe ju të njëjtën situatë ose situata të tjera sfiduese. Kontaktoni Dr Ediome. Ai është shumë i fuqishëm në marrëdhëniet e tij;
* magji dashurie
* magjitë e tërheqjes
* nëse doni që ish-i juaj të kthehet
* Ndaloni divorcin
* Fito çështjen gjyqësore
* magji për t'i bërë debitorët të paguajnë menjëherë
*thyen obsesionet
* shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
* magji mbrojtjeje
* infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
* magji llotarie
* magjitë e fatit
Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
faleminderit shumë zotëri që ma ktheve përsëri ish të dashurin tim email-in tuaj: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp: +2349132180420
Afrodita said…
Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
Email (dawacuna314@gmail.com)
Whatsapp: +2349046229159
Etliva said…
Pershendetje jam Etliva nga Shqiperia kam disa deshmi per nje njeri qe me ka ndihmuar Dr usman. Kam hasur në një postim të një zonje dhe ajo po fliste për të në rrjetet sociale. ku lexova se si i ndihmoi njerëzit të kthenin ish-in e tyre, kështu që bisedova me të dhe e pyeta se si mund ta gjeja ish-burrin tim, dhe ajo më dha numrin e mjekut të tij, në mënyrë që të mund të bisedoja me të dhe më pas pasi të bisedoja me të brenda disa minuta i thashë problemin tim dhe ai më kërkoi të merrja artikujt dhe foton dhe emrat e mëparshëm dhe unë e pyeta çmimet e artikujve dhe ai më dërgoi koston dhe pasi i dërgova atij paratë për të bërë gati artikujt dhe ai filloi punon brenda katër deri në pesë ditë le të themi një javë më thirri ish burri im, por unë nuk e zgjodha kështu që ai foli me mua dhe unë u përgjigja dhe filluam të flisnim dhe atij iu vinte keq që donte të kthehej tek unë. histori e gjatë ne filluam të shihemi, dhe patëm një takim dhe kështu kthehemi bashkë si një dhe tani jemi më të dashuruar se kurrë dhe kam këtë Burrë të madh që quhet Dr usman për ta falënderuar për ... .. Mjeku i tij kaq i mrekullueshem dhe ata me i miri ne bote Dr usman JU FALEMINDERIT SHUME zoteri.. Mund ta kontaktoni ne
WhatsApp direct: +96879893436 ose, Email: Drusman4006@gmail.com... Dhe më beso, do të dëshmosh më vonë..

Popular posts from this blog

DOSSIER - Rrëfimi i plotë i Adriatik Colit: Ja si funksiononte Banda e Durrësit

Une bija

Gjon Gàzulli, astronomi dhe diplomati shqiptar i shekullit XV